Thursday, April 22, 2010

MUSLIMAT PAS PERAK ISTIQAMAH DALAM PERJUANGAN

Alhamdullilah,selepas sahaja hari penamaan calon pada sabtu 17 mac,Dewan Muslimat Pas Perak telah mengatur dan menyiapkan segala jadual para petugas muslimat seluruh negeri Perak.

Komitmen yang ditunjukkan oleh para petugas muslimat Perak amatlah dialu-alukan,semua mereka penuh istiqamah dan beriltizam dalam menjalankan tugas.Setiap hari ada sahaja para petugas yang akan pergi ke markaz yang telah disediakan,petugas2 muslimat telah dibentuk menjadi 3 kumpulan ,meliputi semua dewan muslimat Pas Kawasan.

Pembahagian tugas dan kerja amat memudahkan apa saja yang diarahkan,pengorbanan muslimat meninggalkan suami,anak2 dan keluarga amat2lah dihargai,hanya Allah yang dapat membalas segalanya.

Menjelang hari pengundian dihujung minggu ini dijangka para petugas muslimat di seluruh negeri Perak akan turun dan berada di markaz dan bilik gerakan untuk membantu jentera2 muslimat yang ada.

Kepada mereka yang tidak dapat bersama untuk menyertai dan membantu para petugas2,diharap bantulah kami dengan cara yang lain,berdoalah untuk kemenangan calon Pakatan Rakyat Datuk Zaid Ibrahim,insyaallah saya akan menyertai petugas yang lain pada hari sabtu ini.

Gambar2 dibawah saya ambil dari sahabat saya kak leha,yang telah berada disana,muslimat Perak sentiasa mendepani perjuangan dan komitmen mereka terhadap tugasan amat disanjung oleh DMP PERAK.Selamat menjalankan tugas anda semua dan sentiasa berhati2 atas segala tindakan,musuh hanya memerhati langkah kita.


































walau dibawah terik mentari kerja dakwah tetap dijalankan..
Pn Munirah memeriksa tekan darah pesakit sebelum urut refleksology dijalankan

Unit Amal yang setia menjaga keselamatan muslimat yang bertandang dari rumah ke rumah pengundi

bersama-sama wanita PKR masuk ladang

No comments:

Post a Comment